I graneddi di u polline di a maiò parte di l'arbureti di fruttu sò grossi è sticky, a distanza trasmessa da u ventu hè limitata, è u periodu di fioritura hè assai curtu. Per quessa, se u periodu di fioritura si scontra à i currenti freti, i ghjorni nuvole è piovosi, tempesta di sabbia, ventu caldu seccu è altre malu tempu chì ùn hè micca favurevule à l'attività di l'insetti, a polinizazione artificiale hè l'unicu modu per aumentà u rendiment di l'arbureti.
A maiò parte di l'arbureti di fruttu sò i più sviluppati è nutritivi. I fiori aperti prima, è u tipu di fruttu hè currettu, è u fruttu hè grande. In ogni casu, perchè si apre u più prestu, sò ancu più probabili di scuntrà u malu tempu. Hè più prubabile di fallu di fruttu quandu ùn si ncontranu micca u periodu di fioritura cù variità polinizati. Dunque, a polinizazione artificiale hè necessaria.
A polinizazione naturali hè casuale
Induve avemu bisognu di risultati, ùn pò esse micca risultati. Induve ùn vulemu risultati, pò esse una seria di risultati. A polinizazione artificiale pò evità completamente stu svantaghju. Induve avemu bisognu di risultati, lasceremu risultati, è quale fruttu avemu bisognu di lascià, chì sò tutti sottu u nostru cuntrollu. In a primavera, tutti l'urgani di l'arbureti di fruttu cumincianu à cultivà attivamente, chì hè u tempu quandu i nutrienti sò in corta. L'arbureti di frutti necessitanu assai nutrienti per fiurisce è dà fruttu, ma in media, avemu bisognu solu 5% di i fiori è i frutti per scuntrà a nostra pruduzzione, è u 95% di i nutrienti cunsumati da i fiori è i frutti sò perditi. Per quessa, a tecnica di diluzione di i fiori è di i fiori è di fighjà frutti cù fiori hè stata favurizata. In ogni casu, sottu a cundizione di a polinizazione naturali, qualchì volta un fruttu ùn pò micca stà, o a tarifa di u fruttu di fruttu hè assai bassu, chì ùn hè micca abbastanza. Cumu osei sparse fiori è boccioli? A tecnulugia di polinizazione artificiale hà risoltu cumplettamente stu prublema è hà fattu una realità per sparse fiori è gemme è determinà frutti cù fiori. Ùn pò micca solu salvà assai nutrienti per assicurà a crescita nurmale è u sviluppu di i frutti selezziunati è ritenuti, ma ancu salvà assai di u travagliu di thinning di frutti. Hè un veru travagliu multiplu.
A pratica hà dimustratu chì solu quandu ci sò abbastanza grani di polline nantu à l'estigma di u pistil, pudemu assicurà a cumpleta liscia di a polinizazione è a fertilizazione, è assicurà chì u tipu di fruttu hè currettu, u fruttu hè grande è ùn ci hè micca fruttu anormale. A polinizazione naturali hè difficiuli di fà questu, per quessa, hè inevitabbile per avè frutti irregolari, taglia inconsistente, tipu di fruttu impropriu è assai frutti anormali.
U polu di l'arbureti di fruttu hà una sensazione diretta
Questu hè, i boni tratti di u genitore maschile seranu mostrati in u parente femminile, è vice versa. Dunque, sicondu questu puntu, pudemu selezziunà varietà di polline cù proprietà megliu per a polinizazione artificiale di l'arburi di fruttu, per migliurà a qualità di u fruttu, aumentà u gustu di u fruttu, prumove a colorazione di frutti, migliurà a liscia di a buccia, aumenta u numeru di frutti è migliurà. u valore cummerciale di i frutti. A polinizazione naturali ùn pò micca fà questu. Relativamente parlante, i variità principali anu una bona cummercializazione è un altu valore ecunomicu, mentri i variità polinizati anu una cummercializazione povira è un valore ecunomicu bassu. À u listessu tempu, più varietà, a gestione più cumplessa è u costu più altu. Utilizendu a tecnulugia di polinizazione artificiale, pudemu plantà variità micca o menu polinizati, chì ùn ponu micca solu migliurà l'ingudu generale di l'arburetu, ma ancu riduce u costu di gestione, risparmià u travagliu, i prublemi, i soldi è parechji benefici.